• 0.00

Ostoskori

tuotetta

Ostoskori

tuotetta
 
Reklamaatiot

Miten teen reklamaation verkkokaupasta tilatusta tuotteesta?

Viallinen/väärä tuote: Mikäli saamasi tuote on rikki tai viallinen tai olet saanut väärän tuotteen, voit lähettää sen asiakaspalautuksena varastollemme. Lue tarkemmat toimintaohjeet.

Valmistusvirhe: Jos epäilet tuotteessa olevan valmistusvirheen, pyydämme sinua ottamaan ensin yhteyttä asiakaspalveluumme. Ota yhteyttä asiakaspalveluun.


Miten teen reklamaation kaupasta ostetusta tuotteesta?

Kauppakohtaisissa reklaamaatioissa asia hoituu nopeiten ottamalla yhteyttä kauppaan, josta reklamoitu tuote on hankittu. Voit lähettää kauppaan viestin kauppakohtaisten sivujen kautta tarkemmin toimintaohjeiden saamiseksi tai vieraile suoraan kaupassa, josta olet tuotteen ostanut.

Jos sinulla on kysyttävää reklamaatioista ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

 

Toimintaohje verkkokaupasta tilattujen tuotteiden reklamointiin

Palauta tuote samalla toimitustavalla jolla olet sen tilannut. Kaikkiin normaaleilla toimitustavoilla toimitettuihin tilauksiin tulee mukana palautusrahtikirjat, jotka voidaan liimata alkuperäiseen pakkaukseen palautusta varten.

Mikäli sinulla ei ole palautusrahtikirjaa, käytä tavallisen Postin pakettikortin sijaan ASIAKASPALAUTUS-osoitekorttia ja liitä lähetyslista tai omat tietosi sekä tilausnumero mukaan lähetykseen.

Kirjoita osoitteeksi:

ASIAKASPALAUTUS
Intersport verkkokauppa
Pakkahuoneenkatu 24
90100 Oulu


Intersport maksaa palautettavan tuotteen postituskulut, mikäli palautettava tuote on mahdollista toimittaa normaalina postipakettina tai kirjeenä ja paketti tai kirje on lähetetty Suomesta. Erikoiskuljetusyksikköinä toimitettujen tuotteiden kuljetusta ei hyvitetä, eikä paluukuljetusta makseta. Tällaisia tuotteita ovat esimerkiksi polkupyörät ja kuntolaitteet.