-25 % YHDESTÄ VAATTEESTA - VIELÄ TÄNÄÄN! -25 % YHDESTÄ VAATTEESTA - VIELÄ TÄNÄÄN!

Saat nyt -25 % yhdestä vaatteesta, myös tarjoushinnoista. Etu on voimassa maanantaihin 18.11.2019 asti kaupoissa ja verkkokaupassa.*

Verkossa saat edun kirjautumalla tai rekisteröitymällä Intersport Clubiin ja käyttämällä koodia:

TALVI25

Kaupassa saat alennuksen tilaamalla edun tekstiviestillä omilta sivuiltasi liityttyäsi Intersport Clubiin.

*Etua ei voi yhdistää pakettitarjouksiin tai muihin alennuksiin tai etuihin. Etu ei ole voimassa Mikonkadun tai Porin Intersport-kaupoissa.

Intersport on Suomen toiseksi suosituin hyvinvoinnin palvelubrändi

10.09.2012

Terve.fi selvitti suomalaisten hyvinvointia ja suhtautumista hyvinvointiin. Hyvinvointibarometrissa kartoitettiin myös parhaimmat hyvinvoinnin brändit sekä hyvinvoinnin palvelubrändit. Palvelubrändien kakkossijan sai Intersport.

Miten Suomi voi? – Kansallinen hyvinvointibarometri 2012 -kyselytutkimus toteutettiin kesä-heinäkuun aikana useissa verkkomedioissa, ja siihen vastasi yli 7300 suomalaista. Heistä naisia oli 79% ja miehiä 21%.

Hyvinvointibarometrissa listatuissa palvelubrändeissä ykköseksi ylsi Yliopiston Apteekki ja kakkoseksi Intersport. Kolmannen sijan saavutti Terveystalo ja neljänneksi sijoittui Aurinkomatkat. Listalla kärkisijoille nousivat myös julkiset hyvinvointipalvelut kuten uimahallit.

Hyvinvointibarometrin avulla on tarkasteltu suomalaisten hyvinvointia ja terveyttä vuodesta 2010 lähtien. Tutkimusaineiston ovat analysoineet yhdessä Terve Media Oy:n kanssa 15/30 Research Oy ja M3 Research Oy.

Intersport palvelee, aktivoi ja opastaa huolehtimaan omasta hyvinvoinnista

Intersport Finland Oy:n toimitusjohtaja Juha Nurminen on Hyvinvointibarometrin tuloksesta syystäkin ylpeä.
      - Uskon hienon kakkossijamme kertovan siitä, että Sport to the People –konseptimme on nyt asiakkaiden parissa huomattu. Korostamme sitä, että liikkuminen kuuluu kaikille ja kaikenikäisille. Tehtävämme ei ole pelkästään myydä urheiluvälineitä, vaan myös aktivoida, kannustaa ja opastaa ihmisiä harrastusten ja liikunnan pariin. Tällä tavoin autamme ihmisiä huolehtimaan omasta hyvinvoinnistaan, Nurminen sanoo.