Talvivaraston tyhjennys Intersportissa! -30... Talvivaraston tyhjennys Intersportissa! -30 % lisäale talven toppatakeista -ja housuista.

Talvivaraston tyhjennys kiihtyy!

Tarjolla on paljon vaatteita, jalkineita ja varusteita alennetuin hinnoin, jopa -50 %.

Ole nopea ja nappaa parhaat päältä!

KATSO TARJOUKSET

Kaikki talven toppatakit ja -housut -30 % koodilla: TOPPA30 – myös tarjoushinnoista!

KATSO TOPPAVAATTEET

*Tarjoukset ovat voimassa Intersport-kaupoissa ja verkkokaupassa. Edun saat kirjautumalla ja syöttämällä Plussa-kortin numeron.

Intersport on Suomen toiseksi suosituin hyvinvoinnin palvelubrändi

10.09.2012

Terve.fi selvitti suomalaisten hyvinvointia ja suhtautumista hyvinvointiin. Hyvinvointibarometrissa kartoitettiin myös parhaimmat hyvinvoinnin brändit sekä hyvinvoinnin palvelubrändit. Palvelubrändien kakkossijan sai Intersport.

Miten Suomi voi? – Kansallinen hyvinvointibarometri 2012 -kyselytutkimus toteutettiin kesä-heinäkuun aikana useissa verkkomedioissa, ja siihen vastasi yli 7300 suomalaista. Heistä naisia oli 79% ja miehiä 21%.

Hyvinvointibarometrissa listatuissa palvelubrändeissä ykköseksi ylsi Yliopiston Apteekki ja kakkoseksi Intersport. Kolmannen sijan saavutti Terveystalo ja neljänneksi sijoittui Aurinkomatkat. Listalla kärkisijoille nousivat myös julkiset hyvinvointipalvelut kuten uimahallit.

Hyvinvointibarometrin avulla on tarkasteltu suomalaisten hyvinvointia ja terveyttä vuodesta 2010 lähtien. Tutkimusaineiston ovat analysoineet yhdessä Terve Media Oy:n kanssa 15/30 Research Oy ja M3 Research Oy.

Intersport palvelee, aktivoi ja opastaa huolehtimaan omasta hyvinvoinnista

Intersport Finland Oy:n toimitusjohtaja Juha Nurminen on Hyvinvointibarometrin tuloksesta syystäkin ylpeä.
- Uskon hienon kakkossijamme kertovan siitä, että Sport to the People –konseptimme on nyt asiakkaiden parissa huomattu. Korostamme sitä, että liikkuminen kuuluu kaikille ja kaikenikäisille. Tehtävämme ei ole pelkästään myydä urheiluvälineitä, vaan myös aktivoida, kannustaa ja opastaa ihmisiä harrastusten ja liikunnan pariin. Tällä tavoin autamme ihmisiä huolehtimaan omasta hyvinvoinnistaan, Nurminen sanoo.