Synttärit alkoi – katso tarjoukset! Synttärit alkoi – katso tarjoukset!

Intersportin synttärit alkoi ja toi mukanaan huikeita tarjouksia!

Kunnon juhlat pärähtivät käyntiin! Intersportissa vietetään synttäreitä huikein tarjouksin ja tarjolla on nyt paljon kovia merkkilöytöjä kevään ykköslajeihin sekä vapaa-aikaan.

NAISET MIEHET LAPSET

* Tarjoukset ovat voimassa 1.4. asti niin kauan kuin varatut erät riittävät.

Hanne ja Mika Laitinen valtakunnan parhaat Intersport-kauppiaat

24.05.2012

Lappeenrannan Intersportien kauppiaspariskunta Hanne ja Mika Laitinen on palkittu vuoden 2011 Suomen parhaina Intersport-kauppiaina. Palkinto jaettiin helatorstain aattona Lappeenrannassa.
– Vahvuutenamme on varmasti ollut pitkä kokemus urheilukaupasta. Kuudentoista kauppiasvuoden aikana on käytännössä noustu nollasta markkinajohtajaksi, kertovat Hanne ja Mika Laitinen.

Vuoden Intersport-kauppiaan valinnassa painotetaan muun muassa myynnin kehitystä, kaupan tulosta ja kannattavuutta, henkilöstötutkimuksen tulosta sekä ketjukonseptien toteuttamista kaupassa. Lisäksi arviointiin vaikuttaa yrittäjän sitoutuminen ketjun yhteiseen tekemiseen.

Hanne ja Mika Laitinen ovat toimineet koko kauppiasuransa ajan Lappeenrannassa. Keskustan Intersport on sijainnut samassa paikassa kuudentoista vuoden ajan, ja vuonna 2007 Laitiset avasivat Myllymäkeen toisen Intersportin. Lappeenrannan Intersportit työllistävät yhteensä 40 henkilöä.

– Meillä on hyvä ja innostunut henkilökunta, jonka kanssa on tehty tulosta jo pitkään. Kiitos palkinnosta kuuluu sitoutuneelle henkilökunnalle ja paikallisille asiakkaille, jotka ovat ottaneet kauppamme omakseen, tunnustuksestaan iloitsevat Laitiset kiittelevät.

– Etelä-Karjala on vireä ja positiivinen maakunta, jossa on monipuolisesti eri urheilulajien harrastajia. Sen takia myös kaupan valikoimien tulee olla erinomaisessa kunnossa. Oma intohimomme on lisäksi vaate- ja jalkinepuoli, jota olemme määrätietoisesti kehittäneet vastaamaan paikallisen asiakaskunnan kysyntää, he kertovat.

Urheilukaupan tulevaisuuden haasteiksi Hanne ja Mika Laitinen näkevät sähköisen kaupankäynnin ja markkinoinnin.

– Digitaalisuus on tullut markkinointiin kovalla rytinällä ja se asettaa haasteita myös kaupoille. Asiakkailla on parilla klikkauksella tarjolla runsaasti tietoa ja valtavat verkkokauppojen valikoimat. Kauppiaan pitää olla jatkuvasti ajan hermolla ja huolehtia siitä, että oman kaupan valikoimat vastaavat nopeasti uudistuvaa kysyntää.

– Myös Lappeenrannan päättäjien on huolehdittava, että kaupankäynnin edellytykset kaupungissa ovat jatkossakin korkealla tasolla. Näin saadaan asiakasvirta pysymään paikkakunnalla. Me haluamme olla jatkossakin vastuullinen paikallinen työnantaja, Hanne ja Mika Laitinen muistuttavat.
Laitisilla on kolme poikaa, joista kaksi työskentelee osa-aikaisesti kaupassa ja kolmaskin aloittaa kesätyöt kaupalla tulevana kesänä.

– Yrittäjyys on meillä koko perheen juttu, ja toivottavasti myös pojat innostuvat lähtemään aikanaan kauppiasuralle, Hanne Laitinen miettii.

Lisätietoja:

Kauppias Hanne Laitinen, puh. 050 567 4230