-25 % YHDESTÄ VAATTEESTA - VIELÄ TÄNÄÄN! -25 % YHDESTÄ VAATTEESTA - VIELÄ TÄNÄÄN!

Saat nyt -25 % yhdestä vaatteesta, myös tarjoushinnoista. Etu on voimassa maanantaihin 18.11.2019 asti kaupoissa ja verkkokaupassa.*

Verkossa saat edun kirjautumalla tai rekisteröitymällä Intersport Clubiin ja käyttämällä koodia:

TALVI25

Kaupassa saat alennuksen tilaamalla edun tekstiviestillä omilta sivuiltasi liityttyäsi Intersport Clubiin.

*Etua ei voi yhdistää pakettitarjouksiin tai muihin alennuksiin tai etuihin. Etu ei ole voimassa Mikonkadun tai Porin Intersport-kaupoissa.

Intersport jälleen mukana Nenäpäivässä

01.11.2017

Suomen urheilukaupan markkinajohtaja Intersport Finland on tänä vuonna toista kertaa mukana maailman lasten hyväksi järjestettävässä Nenäpäivä-kampanjassa.

Intersportin Nenäpäivä-kampanjan tukijoina ovat maajoukkuehiihtäjät Anne Kyllönen ja Iivo Niskanen.

"Osallistuimme viime vuonna kampanjaan ensimmäistä kertaa ja meille jäi siitä hyvät kokemukset – tuntui hyvältä saada auttaa tällä tavalla. Intersportin slogan on “Sport to the people” ja haluamme, että jokaisella lapsella olisi mahdollisuus hyvään elämään ja liikkumiseen. Intersport on globaali toimija, joten haluamme kantaa vastuuta maailman lapsista. Nenäpäivän kautta on mukava kertoa että myös Intersport välittää", sanoo Intersportin markkinointipäällikkö Arto Rasi.

Suomen 11. Nenäpäivä-kampanja käynnistyi 26.10.2017. Nenäpäivän visiona on Suomi, jossa jokainen edistää maailman lasten ihmisarvoisen elämän toteutumista. Nenäpäivä kerää varoja maailman lapsille pitkäkestoiseen kehitysyhteistyöhön sekä edistää globaalia oikeudenmukaisuutta viihteen ja yhteisen kansanliikkeen voimalla.

”Olemme iloisia, että Intersport ja koko kansan tuntemat hiihtäjät ovat mukana laittamassa hyvän liikkeelle. Tänä vuonna urheilukansa on keskeisessä roolissa myös Nenäpäivän Urheilushow’ssa. Yhteisvoimin saamme aikaan vaikuttavia tuloksia maailman lasten hyväksi”, Nenäpäivä-säätiön toiminnanjohtaja Riina Lipponen kertoo.

Intersporteissa Nenäpäivä-kampanjaa vietetään 6.-19.11.2017 jona aikana myydyistä takeista lahjoitamme vähintään 10 000 euroa maailman lasten auttamiseksi. Tällä summalla voidaan esimerkiksi rokottaa 25 000 lasta poliota, jäykkäkouristusta ja tuhkarokkoa vastaan. Nenäpäivä-kampanja on näyttävästi esillä kaikissa Intersporteissa ympäri Suomen. Nenäpäivä-kasvoina toimivat maajoukkuehiihtäjät Anne Kyllönen ja Iivo Niskanen.

Valtakunnallinen Nenäpäivä-kampanja järjestetään kerran vuodessa loka-marraskuun aikana. Nenäpäivä-kampanjan järjestää Nenäpäivä-säätiö, tuttavallisemmin Nenätoimisto, joka toimii kampanjatoimistona yhdeksälle järjestölle. Nenäpäivä-säätiön ovat vuonna 2004 perustaneet Suomen UNICEF, Suomen Punainen Risti ja Kirkon Ulkomaanapu yhdessä Ylen kanssa.

Nenäpäivä-säätiön toiminnassa ovat mukana myös Fida International, Pelastakaa Lapset, Plan International Suomi, Solidaarisuus, Suomen Ammattiliittojen Solidaarisuuskeskus SASK ja Suomen Lähetysseura. Yleisradio tukee Nenäpäivää ohjelmatoiminnallaan.

K – Jotta kaupassa olisi kiva käydä.