-25 % Last Chance -tuotteista! Uusia tuotteita lisätty aleen! -25 % Last Chance -tuotteista! Uusia tuotteita lisätty aleen!

Lisäsimme Last Chance -osioon paljon uusia löytöjä urheilun ja vapaa-ajan huippumerkeiltä.

Nyt saat 25 % lisäalennuksen kaikista jo valmiiksi edullisista Last Chance -tuotteista verkkokaupassa. Edun saat alla olevalla koodilla 15.9. asti.

LAST25

HYÖDYNNÄ ETU

Takaisinveto: Firefly aikuisten rullaluistimet

27.05.2013

Keväällä 2013 ostettujen Firefly-merkkisten aikuisten rullaluistinten käyttö pitää välittömästi lopettaa turvallisuusriskin takia. Rullaluistinten kiskon kiinnityksessä on havaittu ongelma, joka saattaa aiheuttaa kiskon irtoamisen kenkäosasta.

Tuotteita, jotka saattavat olla viallisia, on myyty Intersport, Kesport ja Budget Sport -kaupoissa 20.3.- 24.5.2013 välisenä aikana. Takaisinveto koskee vain kevään 2013 malleja ja värejä. Kuluttaja voi tunnistaa takaisinvedettävät tuotteet myyntipakkauksen hintalapussa olevasta mallinumerosta ja värimerkinnästä tai oheisista kuvista. Kuvat katsottavissa täältä.

Tuotteet ostaneita asiakkaita pyydetään palauttamaan rullaluistimet ostopaikkaan, josta heille hyvitetään tuotteen ostohinta.

Lisätietoja on saatavissa Intersport Finland Oy:ltä numeroista 0105340963 ja 0105340981. Pahoittelemme asiasta aiheutuvaa ylimääräistä vaivaa.