Superstartti kevääseen alkoi! Katso tarjouk... Superstartti kevääseen alkoi! Katso tarjoukset

Superstartti kevääseen Intersportissa!

Verkkokauppa ja kaupat ovat nyt täynnä huippulöytöjä kevääseen.

Tarjolla on paljon vaatteita, jalkineita ja varusteita valikoimamme myydyimmiltä merkeiltä.

Suuntaa ostoksille ja nappaa parhaat päältä alkavaan sesonkiin.

KATSO TARJOUKSET

*Tarjoukset ovat voimassa Intersport-kaupoissa ja verkossa 5.5. asti ellei tuotteen kohdalla toisin mainita, niin kauan kuin varatut erät riittävät. Koot ja värit voivat vaihdella kaupoittain.

Intersport näyttävästi mukana Lahden MM-hiihdoissa – ”kaikkien aikojen kampanja”

21.02.2017

Suomen Intersportilla on pitkä historia hiihdon MM-kilpailujen yhteistyökumppanuudesta ja yhteistyö jatkuu Lahden MM-kilpailujen kansainvälisenä kumppanina. Intersport on myös Suomen maastohiihtomaajoukkueen pääyhteistyökumppani.

Intersportin ja maajoukkueen yhteistyö on näkynyt jo toista vuotta maajoukkueen asuissa ja vastaavasti urheilijat ovat olleet näyttävästi mukana Intersportin markkinoinnissa.

”Kampanja on suurin ja monipuolisin mitä Intersport on koskaan tehnyt urheilutapahtuman ja -joukkueen kanssa”, Intersportin ketjujohtaja Juha Nurminen sanoo.

Intersport hyödyntää yhteistyötä kaikissa markkinointikanavissa ja se näkyy parhaillaan kaikissa ketjun 58 kaupassa, jotka on puettu maajoukkueen tähtiurheilijoiden ja Lahden MM-hiihtojen teemaan.

Maastohiihto on myynniltään Intersportin talvisesongin suurin lajikategoria, jonka myyntiä maajoukkue ja MM-yhteistyö tukevat. Maajoukkueen valmentajat ja urheilijat ovat antaneet maastohiihdon tuotetietoa, valmennusohjeita ja lajivinkkejä Intersprot Clubin kautta hiihdon harrastajille pitkin talvea.

Intersport-tapahtumakauppa kisojen stadionalueella – Luhdan kisatuotteet yksinoikeudella

Intersport vastaa urheilutuotteiden vähittäismyynnistä Lahden hiihtostadionilla. Stadionalueelle on rakennettu 500m2 täysiverinen Intersport-tapahtumakauppa. Kaupassa on myynissä Intersportin talvisesongin 15 tärkeimmän tavarantoimittajan monipuolinen merkkitavaravalikoima sekä yksinoikeudella Luhdan valmistamat MM-kisatuotteet.

Tapahtumakaupassa haastatellaan päivittäin kisoihin osallistuvia urheilijoita ja taustavaikuttajia sekä aiempia mestareita. Muun muassa moninkertaiset maailmanmestarit Björn Dählie ja Vegard Ulvang vierailevat kaupassa edustaen nimeään kantavia urheiluasumerkkejä.

Lahden Kauppatorilla on pienempi Intersportin konttikauppa yhdessä kisojen lipunmyynnin kanssa. Lisäksi Lahden kaksi Intersport-kauppaa palvelevat kisavieraita kauppakeskus Karismassa ja Valossa.

”Hiihdon MM-kilpailut Lahdessa ovat Suomen tärkein ja suurin kansainvälinen urheilutapahtuma vuonna 2017. Kisoihin kokoontuu ja niitä seuraa Suomen ja koko maailman maastohiihtoväki. Hiihdon MM-kilpailut ovat hieno näyteikkuna hiihtourheilua seuraaville ihmisille ja Intersport haluaa olla osaltaan mukana rakentamassa elämyksiä siellä missä nämä ihmiset viihtyvät”, Nurminen sanoo.

MM-kisatunnelmia voi seurata Intersport Suomen Facebook- ja Instagram-kanavilta sekä www.intersport.fi-sivuilta.

Facebook: https://www.facebook.com/intersportsuomi/
Instagram: https://www.instagram.com/intersportsuomi/

Lisätietoja:

Ketjujohtaja Juha Nurminen, [email protected], puh. 050 525 3847

Intersport Finland Oy on Suomen urheilukaupan markkinajohtaja. Intersport International IIC on kansallisista yhtiöistä muodostuva kansainvälinen urheilukauppaketju. Intersport-kauppoja on yli

5 400 yhteensä 46 maassa. K-ryhmään kuuluva Intersport Finland Oy on yhtiön osakas ja omistaa Intersport-, Budget Sport- ja The Athlete’s Foot -lisenssit maassamme. Suomessa on 58 Intersport-kauppaa ja intersport.fi-verkkokauppa.