Sisältöön

Palautusilmoitus

Tee palautus- tai vaihtoilmoitus kirjautumalla Intersport Clubiin tai tilaamalla lomake sähköpostiisi. Ongelmatilanteissa ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Tuotteen palautuksen tai vaihdon voit tehdä 30 päivän ajan tilauksen noudosta.

Vaihto ja palautus Intersport-kaupoissa

Intersport-kaupoissa on täysi vaihto- ja palautusoikeus. Voit palauttaa kaupasta ostamasi tuotteen 30 päivän sisällä käyttämättömänä alkuperäispakkauksessa valitsemaasi Intersport-kauppaan. Vaihto- ja palautusoikeus ei koske erikseen merkittyjä poistotuotteita.

Ohje palautuksen tai vaihdon tekemiseen verkkokaupassa

Verkkokaupasta tilatuilla tuotteilla on 30 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus tilauksen noutohetkestä lähtien. Palautusoikeus ei koske lahjakortteja eikä asiakkaalle muokattuja tuotteita, kuten suksia joihin on porattu siteet.

Mikäli päätät palauttaa tai vaihtaa tuotteita Intersportin verkkokaupasta, seuraa alla olevia ohjeita, jotta palautus tai vaihto sujuu helposti ja vaivattomasti. Lisätietoa palautuksesta ja tuotteen vaihtamisesta löydät usein kysytyt kysymykset -osiostamme sekä voit olla aina myös suoraan yhteydessä asiakaspalveluumme.

Asiakas vastaa itse ulkomaille toimitettujen tilausten, sekä erikoistoimitettavien tuotteiden kuten pyörien ja suurten kuntolaitteiden palautuskustannuksista. Erikoistoimitettavia tuotteita palauttaessa tai vaihtaessa (sukset, polkupyörät ja isot kuntolaitteet) ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

HUOM. verkkokaupasta tilattuja tuotteita ei voi vaihtaa tai palauttaa Intersport-kaupoissaVerkkokaupan kautta tehtyjä kauppatilauksia ei voi palauttaa verkkokauppaan.

 

Tee palautus- tai vaihtoilmoitus kirjautumalla asiakastilillesi tai tilaamalla siirtymislinkki sähköpostiisi ylläolevalla lomakkeella. 

Täytä palautus- tai vaihtoilmoitus. Palautus-/vaihtoilmoituksen voi täyttää vain kerran per tilaus. Täytä lomake siis vasta kun olet vastaanottanut kaikki tilauksesi tuotteet.

Merkitse lomakkeelle palautettavat tai vaihdettavat tuotteet. Tarvittaessa täytä myös tilinumero, mikäli sitä kysytään. Tarkista, että osoitetietosi ovat ajantasalla.

Jos haluamasi vaihtotuote ei ole valittavissa lomakkeella, mutta sitä on saatavilla verkkokaupasta, lue ohjeet täältä.

Lomakkeella valitsemasi vaihtotuote pidetään varattuna 30 päivän ajan. Jos palautus ei tässä ajassa saavu verkkokaupalle, vaihtovaraus puretaan ja vaihtotuote palautetaan myyntiin. Palautathan tuotteet siis mahdollisimman pian palautusilmoituksen teon jälkeen.

Pakkaa tuotteet pakettiin ja lisää mukaan tilauksen mukana saamasi tilausvahvistus. Tilausvahvistus on paperi jossa on lueteltuna tilaamasi tuotteet.

- Tarkista, että tuotteissa on edelleen kiinni kaikki tuotteen kannalta oleelliset tuotelaput ja –merkinnät.

- Tuotteen tulee olla palautus- tai vaihtohetkellä käyttämättömässä kunnossa. Myös myyntipakkauksen tulee olla myyntikuntoinen (esim. kenkälaatikko)
- Huomioithan, että tuoteseteissä kaikki osat on palautettava.

 

Ennen paketin sulkemista ota palautusrahtikirja irti tilausvahvistuksen toiselta puolelta ja liimaa se pakkauksessa olevan lähetysrahtikirjan päälle. Lähetysrahtikirjan viivakoodien ja osoitetietojen tulee peittyä. Älä liimaa rahtikirjaa tuotteen myyntipakkaukseen.

Mikäli sinulla ei ole palautusrahtikirjaa, voit tehdä palautuksen kuljetusyhtiösi palautustunnuksella. Postin ja DB Schenkerin palautus tehdään Postin palvelupisteeseen tunnuksella 640323. Matkahuollon palvelupisteillä käy tunnus 9522285.

Palautusosoitteemme on: Asiakaspalautus / Intersport Verkkokauppa, Taka-Lyötyn katu 3 lastauslaituri (Joutsensillan ostoskeskus) 90140 Oulu.

Postin kautta toimitettaviin palautuksiin saat tarvittaessa lokerotiedot ja Helposti-koodin täältä.

Jos tilauksesi on toimitettu useassa pakkauksessa, palauta eri pakkauksissa saapuneet tuotteet omilla palautusrahtikirjoillaan.

 

Varmista, että olet liimannut palautusrahtikirjan pakettiin ja peittänyt lähetysrahtikirjan osoitetiedot ja viivakoodin. Pakkauksen tulee olla asianmukaisesti suljettu, niin ettei pakkaus pääse aukeamaan kuljetuksen aikana.

Vie paketti käyttämäsi toimitustavan mukaiseen palvelupisteeseen tai automaattiin (Posti, Matkahuolto tai DB Schenker). Täältä paketti lähetetään eteenpäin verkkokaupalle.

HUOM! Verkkokaupan palautuksia ei voi toimittaa Intersport kauppoihin!

Rekisteröityneenä käyttäjänä voit seurata palautuslähetyksen etenemistä asiakastilisi Tilaushallinta-näkymästä. Rahojen palautus, laskun tietojen päivitys ja vaihtotuotteen lähetys tapahtuvat viimeistään 14 vuorokauden kuluessa palautuksen saapumisesta verkkokaupan varastolle.

Mikäli olet maksanut tilauksesi verkkopankissa tai maksukortilla, hyvitämme rahasi automaattisesti käyttämällesi maksutavalle kun palautus käsitellään. Asiakaspalvelustamme ollaan tarvittaessa sinuun yhteydessä mikäli automaattinen hyvitys verkkopankkiisi ei onnistu. 

Jos olet valinnut maksutavaksi laskun (Intersport-lasku ja -erämaksu) ja olet palauttanut koko tilauksesi ohjeiden mukaan, sinun ei tarvitse maksaa laskua ollenkaan. Jos palautat osan tilaamistasi tuotteista, voit vähentää palautuksen euromäärän saamasi laskun loppusummasta. Erämaksun tapauksessa palautuksesi suuruinen summa vähennetään automaattisesti erämaksusuunnitelmasi viimeisiltä eriltä. Näin saat siis hoidettua luoton sovittua nopeammin.

Jos olet jo ehtinyt maksaa laskun, mutta palautat tuotteen, toimita henkilö- ja tiliyhteystietosi maksun palauttamiseksi sähköpostitse osoitteeseen [email protected] otsikolla Walley/suorituksen palautus. Osoitteessa my.walley.fi pääset tarkastelemaan maksusuunnitelmaasi ja tarvittaessa siirtämään maksujesi eräpäiviä.

Vaihtotuotteen lähetämme palautuksen käsittelyn yhteydessä. Mikäli palautettu tuote vastaa palautusehtojamme, vaihtotuote lähetetään 1-2 arkipäivän kuluessa palautuksen käsittelystä.Tiedot uudesta lähetyksestä toimitetaan tilauksella käytettyyn sähköpostiosoitteeseen.