Mid Season Sale 15.5.-26.5. Katso tarjoukset! Mid Season Sale 15.5.-26.5. Katso tarjoukset!

Mid Season Sale alkoi Intersportissa! Tee mahtavia merkkilöytöjä jopa -50 %.

Nyt on täydellinen hetki päivittää vaatteet, kengät ja varusteet kevään urheiluun ja vapaa-aikaan edullisesti.

Vaatteet Kengät Reput ja laukut Varusteet

• 0.00

Intersport mukaan Nenäpäivä-kampanjaan – Urheilijat antoivat kasvonsa kampanjalle

28.10.2016

Intersport Finland Oy on tänä vuonna ensimmäistä kertaa mukana maailman lasten hyväksi järjestettävässä Nenäpäivä-kampanjassa. Intersportin kampanjointiin lähtivät mukaan myös kolmiloikkaaja Kristiina Mäkelä ja aitajuoksija Oskari Mörö.

– Intersportin slogan on “Sport to the people”. Haluamme, että jokaisella lapsella olisi mahdollisuus hyvään elämään ja liikkumiseen. Intersport on globaali toimija, joten haluamme kantaa vastuuta maailman lapsista. Nenäpäivä-kampanjalla tuomme asiakkaille ilon kautta muistutuksen siitä, että Intersport välittää, sanoo Intersportin markkinointipäällikkö Arto Rasi.

Suomen 10. Nenäpäivä-kampanja käynnistyy torstaina 27.10.2016. Nenäpäivän tavoitteena on tarjota jokaiselle maailman lapselle mahdollisuus ravintoon, turvaan, koulutukseen ja terveyteen.

Intersporteissa Nenäpäivä-kampanjaa vietetään 7.-13.11., jolloin Intersport lahjoittaa jokaisesta myydystä takista Nenäpäivä-keräykseen. Nenäpäivä-kampanja on esillä näyttävästi Intersporteissa ympäri Suomen. Intersportin Nenäpäivä-kasvoina toimivat kolmiloikkaaja Kristiina Mäkelä ja aitajuoksija Oskari Mörö.

– On hienoa saada Intersportin kaltainen toimija ja sen myötä myös kaksi tunnettua urheilijaa mukaan tämän vuoden Nenäpäivä-kampanjaan. Intersport ja Nenäpäivä viestivät yhdessä siitä, että lapsilla on kaikkialla maailmassa oikeus aktiiviseen lapsuuteen, Nenäpäivä-säätiön toiminnanjohtaja Riina Lipponen kertoo.

Intersport on ensimmäinen urheilukauppa, joka on mukana Nenäpäivä-kampanjassa.