Superstartti kevääseen alkoi! Katso tarjouk... Superstartti kevääseen alkoi! Katso tarjoukset

Superstartti kevääseen Intersportissa!

Verkkokauppa ja kaupat ovat nyt täynnä huippulöytöjä kevääseen.

Tarjolla on paljon vaatteita, jalkineita ja varusteita valikoimamme myydyimmiltä merkeiltä.

Suuntaa ostoksille ja nappaa parhaat päältä alkavaan sesonkiin.

KATSO TARJOUKSET

*Tarjoukset ovat voimassa Intersport-kaupoissa ja verkossa 5.5. asti ellei tuotteen kohdalla toisin mainita, niin kauan kuin varatut erät riittävät. Koot ja värit voivat vaihdella kaupoittain.

Intersport mukaan Nenäpäivä-kampanjaan – Urheilijat antoivat kasvonsa kampanjalle

28.10.2016

Intersport Finland Oy on tänä vuonna ensimmäistä kertaa mukana maailman lasten hyväksi järjestettävässä Nenäpäivä-kampanjassa. Intersportin kampanjointiin lähtivät mukaan myös kolmiloikkaaja Kristiina Mäkelä ja aitajuoksija Oskari Mörö.

– Intersportin slogan on “Sport to the people”. Haluamme, että jokaisella lapsella olisi mahdollisuus hyvään elämään ja liikkumiseen. Intersport on globaali toimija, joten haluamme kantaa vastuuta maailman lapsista. Nenäpäivä-kampanjalla tuomme asiakkaille ilon kautta muistutuksen siitä, että Intersport välittää, sanoo Intersportin markkinointipäällikkö Arto Rasi.

Suomen 10. Nenäpäivä-kampanja käynnistyy torstaina 27.10.2016. Nenäpäivän tavoitteena on tarjota jokaiselle maailman lapselle mahdollisuus ravintoon, turvaan, koulutukseen ja terveyteen.

Intersporteissa Nenäpäivä-kampanjaa vietetään 7.-13.11., jolloin Intersport lahjoittaa jokaisesta myydystä takista Nenäpäivä-keräykseen. Nenäpäivä-kampanja on esillä näyttävästi Intersporteissa ympäri Suomen. Intersportin Nenäpäivä-kasvoina toimivat kolmiloikkaaja Kristiina Mäkelä ja aitajuoksija Oskari Mörö.

– On hienoa saada Intersportin kaltainen toimija ja sen myötä myös kaksi tunnettua urheilijaa mukaan tämän vuoden Nenäpäivä-kampanjaan. Intersport ja Nenäpäivä viestivät yhdessä siitä, että lapsilla on kaikkialla maailmassa oikeus aktiiviseen lapsuuteen, Nenäpäivä-säätiön toiminnanjohtaja Riina Lipponen kertoo.

Intersport on ensimmäinen urheilukauppa, joka on mukana Nenäpäivä-kampanjassa.