-25 % YHDESTÄ VAATTEESTA - VIELÄ TÄNÄÄN! -25 % YHDESTÄ VAATTEESTA - VIELÄ TÄNÄÄN!

Saat nyt -25 % yhdestä vaatteesta, myös tarjoushinnoista. Etu on voimassa maanantaihin 18.11.2019 asti kaupoissa ja verkkokaupassa.*

Verkossa saat edun kirjautumalla tai rekisteröitymällä Intersport Clubiin ja käyttämällä koodia:

TALVI25

Kaupassa saat alennuksen tilaamalla edun tekstiviestillä omilta sivuiltasi liityttyäsi Intersport Clubiin.

*Etua ei voi yhdistää pakettitarjouksiin tai muihin alennuksiin tai etuihin. Etu ei ole voimassa Mikonkadun tai Porin Intersport-kaupoissa.

Intersport mukaan Nenäpäivä-kampanjaan – Urheilijat antoivat kasvonsa kampanjalle

28.10.2016

Intersport Finland Oy on tänä vuonna ensimmäistä kertaa mukana maailman lasten hyväksi järjestettävässä Nenäpäivä-kampanjassa. Intersportin kampanjointiin lähtivät mukaan myös kolmiloikkaaja Kristiina Mäkelä ja aitajuoksija Oskari Mörö.

– Intersportin slogan on “Sport to the people”. Haluamme, että jokaisella lapsella olisi mahdollisuus hyvään elämään ja liikkumiseen. Intersport on globaali toimija, joten haluamme kantaa vastuuta maailman lapsista. Nenäpäivä-kampanjalla tuomme asiakkaille ilon kautta muistutuksen siitä, että Intersport välittää, sanoo Intersportin markkinointipäällikkö Arto Rasi.

Suomen 10. Nenäpäivä-kampanja käynnistyy torstaina 27.10.2016. Nenäpäivän tavoitteena on tarjota jokaiselle maailman lapselle mahdollisuus ravintoon, turvaan, koulutukseen ja terveyteen.

Intersporteissa Nenäpäivä-kampanjaa vietetään 7.-13.11., jolloin Intersport lahjoittaa jokaisesta myydystä takista Nenäpäivä-keräykseen. Nenäpäivä-kampanja on esillä näyttävästi Intersporteissa ympäri Suomen. Intersportin Nenäpäivä-kasvoina toimivat kolmiloikkaaja Kristiina Mäkelä ja aitajuoksija Oskari Mörö.

– On hienoa saada Intersportin kaltainen toimija ja sen myötä myös kaksi tunnettua urheilijaa mukaan tämän vuoden Nenäpäivä-kampanjaan. Intersport ja Nenäpäivä viestivät yhdessä siitä, että lapsilla on kaikkialla maailmassa oikeus aktiiviseen lapsuuteen, Nenäpäivä-säätiön toiminnanjohtaja Riina Lipponen kertoo.

Intersport on ensimmäinen urheilukauppa, joka on mukana Nenäpäivä-kampanjassa.