Intersport mukaan Nenäpäivä-kampanjaan – Urheilijat antoivat kasvonsa kampanjalle
28.10.2016
Intersport Finland Oy on tänä vuonna ensimmäistä kertaa mukana maailman lasten hyväksi järjestettävässä Nenäpäivä-kampanjassa. Intersportin kampanjointiin lähtivät mukaan myös kolmiloikkaaja Kristiina Mäkelä ja aitajuoksija Oskari Mörö.
– Intersportin slogan on “Sport to the people”. Haluamme, että jokaisella lapsella olisi mahdollisuus hyvään elämään ja liikkumiseen. Intersport on globaali toimija, joten haluamme kantaa vastuuta maailman lapsista. Nenäpäivä-kampanjalla tuomme asiakkaille ilon kautta muistutuksen siitä, että Intersport välittää, sanoo Intersportin markkinointipäällikkö Arto Rasi.
Suomen 10. Nenäpäivä-kampanja käynnistyy torstaina 27.10.2016. Nenäpäivän tavoitteena on tarjota jokaiselle maailman lapselle mahdollisuus ravintoon, turvaan, koulutukseen ja terveyteen.
Intersporteissa Nenäpäivä-kampanjaa vietetään 7.-13.11., jolloin Intersport lahjoittaa jokaisesta myydystä takista Nenäpäivä-keräykseen. Nenäpäivä-kampanja on esillä näyttävästi Intersporteissa ympäri Suomen. Intersportin Nenäpäivä-kasvoina toimivat kolmiloikkaaja Kristiina Mäkelä ja aitajuoksija Oskari Mörö.
– On hienoa saada Intersportin kaltainen toimija ja sen myötä myös kaksi tunnettua urheilijaa mukaan tämän vuoden Nenäpäivä-kampanjaan. Intersport ja Nenäpäivä viestivät yhdessä siitä, että lapsilla on kaikkialla maailmassa oikeus aktiiviseen lapsuuteen, Nenäpäivä-säätiön toiminnanjohtaja Riina Lipponen kertoo.
Intersport on ensimmäinen urheilukauppa, joka on mukana Nenäpäivä-kampanjassa.