• 0.00

Ostoskori

tuotetta

    Ostoskori

    tuotetta

      Treenihaaste

      Ota mittaa itsestäsi –
      voita 500 € lahjakortti!

      #treenihaaste

      Haaste on heitetty! Osallistu siihen valitsemallasi urheilulajilla ja –tyylillä, syötä suorituksesi tällä sivulla ja olet mukana. Jokainen liikuttu minuutti edistää hyvinvointiasi!

      Haluamme tsempata osallistujia myös Intersportin-lahjakorteilla. Syöttämällä suorituksia olet mukana viikkopalkintojen 30 x 100 € sekä pääpalkinnon 500 € arvonnassa. Pääpalkinto arvotaan, kun treenien yhteiskesto ylittää vuoden.

      Videoiden ja postauksien muodossa haasteessa ovat mukana myös inspiroivat bloggaajat Ella, Aino ja Janni.

      Haasteessa treenattu yhteensä
      0
      v
      208
      pv
      8
      h
      28
      min
      Kaloreissa tämä on noin 2 799 262 kcal ?

      Osallistu haasteeseen

      Merkkaa suoritus Instagramissa tai Twitterissä käyttäen hashtagia:

      #treenihaaste

      Jokainen hashtag-maininta vastaa 30 minuuttia liikuntaa.

      Voit myös osallistua haasteeseen kirjaamalla suorituksen tästä.

      minuuttia
      Lataa kuva/video
      Parin tunnin kävelylenkki Arabiaan ja Vanhankaupunginkoskelle. Muuten asettamani #150treeniä -haaste on lähtenyt hi… https://t.co/PJXBedctQ1
      Bodypump-ohjaaja: Jos oot nyt pitänyt kolme viikkoa taukoa, niin voit keventää painoja. Minä: Öö, entä kolmen vuode… https://t.co/8tirhDigc0
      Erkka Korhosen rytmipyramidi-treeni, episodi 5: https://t.co/CrqMXwYePUErkka Korhonen #guitarpractice… https://t.co/JKzGjlptuK
      Erkka Korhosen rytmipyramidi-treeni, episodi 4. Tällä kertaa kokeillaan jo 125bpm tempoa: https://t.co/lh1JBF2Z3X… https://t.co/BThxofmIdW
      Erkka Korhosen rytmipyramidi-treeni, episodi 3: https://t.co/EMo5ykVaSGErkka Korhonen #guitarpractice… https://t.co/dpJ3fcg9M2
      Erkka Korhosen rytmipyramidi-treeni, episodi 2 ja lyydistä asteikkoa: https://t.co/ba4lLDq2OZErkka Korhonen… https://t.co/C0l8AsBN55
      30 päivän vatsalihashaaste: vatsa timmiksi ja keskivartalo kuntoon kolmella liikkeellä: https://t.co/btNhk3Mjyx… https://t.co/AKWyKLmH56
      Miltähän tuntuisi olla taas tikis? #tikis #treenihaaste #punnerrushaaste #leuanvetohaaste… https://t.co/Bkg3mDeu0i
      Unbelievable! Meidän #munlupaus ILMAINEN #treenihaaste tavoittaa 223k facebookissa! Taklaa kaamos, tuu mukaan: https://t.co/ANE4XulstA
      Taklaa kaamos & osallistu 30pv ilmaiseen treenihaasteeseen! ☀️ https://t.co/kcTl5QOnAS #munlupaus #treenihaaste #tuumukaan
      Taklaa kaamos & osallistu 30pv ilmaiseen treenihaasteeseen! ☀️ https://t.co/DD5QPY4Akb #munlupaus #treenihaaste #tuumukaan
      Kesätreenihaaste alkaa tänään ☀️ #kesä #treeni #treenihaaste #personaltrainer #training #trainingchallenge #challenge #liitymukaan www.piukatpaikatverkkovalmennus.fi #verkkovalmennus
      Voi tätä ilon päivää! Kepit ovat vihdoin saapuneet! Tervetuloa (keppi)jumpalle! #elixiacitycenter #stadincoolein #treenihaaste
      Se on uusi viikko ja uudet tavoitteet! @vitaminwellsuomi Facebook -sivuilta löydät lisää vinkkejä viikon treeneihin. Viikoittain julkaistaan uusi treeniliike, eli käy kurkkaamassa mitä tänään on luvassa. Tsemppiä maanantaihin! ☀️➡️ https://www.facebook.com/VitaminWellFinland/ #treenihaaste #vitaminwell #vitaminwellsuomi #elixiacitycenter #elixia #personaltraining #workoutmotivation #challengeyourself
      Keskiviikon treenihaasteen tarjoilee Personal Trainer "Zumba"Ninja! Kuvaa oma treenihaaste, julkaise se hästägeillä #elixiacitycenter #treenihaaste , tägää ittesi @elixiacitycenter ja saat !
      TIKIS - treenihaastekirja nyt alessa verkkokaupassamme. Klikkaa itsesi kauppaan biolinkistä. #tikiskirja #treenihaaste #verkkokauppa #treenikirja
      #CHALLENGE for super strong arms!! film your attempt and tag us! #gym #training #elixiacitycenter #treenihaaste
      Muista käydä katsomassa päivän liike @sportyfeel -tililtä & jos et vielä ole hypännyt mukaan niin ehdit aivan hyvin! Muista myös aina lämmitellä ennen treeniä ja treenien jälkeen olisi hyvä hieman venytellä. Lämpimät ja vetreät lihakset ottavat paremmin treeniä vastaan sekä auttavat palautumisessa #sportyfeelchallenge #treenihaaste #bootycamp #bootychallenge #sportyfeel #pepputreeni

      Kilpailun säännöt

      Reebok

      Reebok workout trainer

      69,90 (85,-)

      Tutustu

      Treenimotivaatiota bloggareilta

      Vatsatreeni

      Aino Rouhiainen

      Vahvistaa monipuolisesti keskivartalon lihaksistoa ja parantaa kestävyyttä. Ennen treeniä voi lämmitellä kevyesti tai sen voi tehdä myös esimerkiksi lenkin jälkeen. Kaikki liikkeet tehdään kehon painolla ilman välineitä. Treenin kesto: n. 25-30 minuuttia.

      Paritreeni

      Ella Elers & Samuel Mäki

      4 tehokasta liikettä parin kanssa tehtäväksi: punnerrus, pistoolikyykky/yhden jalan kyykky, jalkojen päästöt sekä hyppy yli + ryömintä ali. Kaikki liikkeet tehdään kehon painolla ilman välineitä. Treenin kesto: n. 20 minuuttia.

      HIIT-treeni

      Aino Rouhiainen

      Tehokas tapa kohottaa kuntoa ja polttaa rasvaa. Tarkoituksena saada aikaan ns. jälkipolttotila, jolloin elimistö kuluttaa energiaa pitkään vielä treenin jälkeen. Kaikki liikkeet tehdään kehon painolla ilman välineitä. Treenin kesto: n. 12-24 minuuttia.

      Pepputreeni/Squat workout

      Ella Elers

      5 tehokasta liikettä: lantionnosto, yhden jalan kyykky, jalkojen nosto mahalla maaten, sumokyykkyhyppy pumppauksella ja askelkyykkyhyppy. Kaikki liikkeet tehdään kehon painolla ilman välineitä. Treenin kesto: n. 15-30 minuuttia.

      Yläkropan treeni

      Ella Elers & Samuel Mäki

      5 tehokasta liikettä: tavallinen punnerrus tai hyppypunnerrus, jalat suorina varpaiden kosketus, hämähäkki, lankkukierrot ja sukeltajapunnerrus. Kaikki liikkeet tehdään kehon painolla ilman välineitä. Treenin kesto: n. 15 minuuttia.

      Helppo tehotreeni

      Janni Ehari

      Tässä tehokkaassa kotitreenissä keskitytään sykkeen nostamiseen ja suurien lihaksien käyttöön, jolloin koko kroppa pääsee töihin. Kaikki liikkeet tehdään kehon painolla ilman välineitä. Treenin kesto: 15 minuuttia.

      Selkätreeni

      Janni Ehari

      Tämä nopea selkätreeni on helppo toteuttaa kotona: liikkeet ovat tarpeeksi yksinkertaisia mutta tehokkaita! Liikkeet kohdistuvat niin ylä- kuin alaselkään sekä parantavat selän liikkuvuutta. Treenin kesto: n. 15 minuuttia.

      Haastetut bloggaajat

      Janni / Just my Imagination
      Mitä tapahtuu, kun pukeutumisesta, hyvästä ruuasta, matkailusta ja sisustamisesta rennolla otteella bloggaava nainen tarttuu treenihaasteeseen. Kiinnostavia mielenjuolahduksia takuuvarmasti.

      Siirry Jannin blogiin →

      Aino / Ainon ajatuksia treenaamisesta
      Personal trainer ja ryhmäliikuntaohjaaja, jonka intohimona on liikunta, hyvinvointi ja ravitsemus. Tavoitteena jakaa inspiraatiota urheilun, ravinnon ja terveellisten elämäntapojen saralla.

      Siirry Ainon blogiin →

      Ella / Ella Elers
      Rehellistä puhetta siitä mitä hyvinvointi Ellalle tarkoittaa: liikkumista sillä tavalla ja silloin kun itsestä tuntuu hyvältä. Välillä helliä mutta päättäväisiä potkuja omalle pyllylle, välillä lempeyttä ja hölläämistä.

      Siirry Ellan blogiin →