Sisältöön
Intersportin viikkotarjoukset jatkuvat! Lis... Intersportin viikkotarjoukset jatkuvat! Lisäsimme tuotteita!
Intersportin viikkotarjoukset jatkuvat!

Lisäsimme tuotteita! Päivitä vaatekaappisi kevääseen.

Tutustu tuotteisiin:

Viikkotarjoukset



Treenihaaste

Ota mittaa itsestäsi –
voita 500 € lahjakortti!

#treenihaaste

Haaste on heitetty! Osallistu siihen valitsemallasi urheilulajilla ja –tyylillä, syötä suorituksesi tällä sivulla ja olet mukana. Jokainen liikuttu minuutti edistää hyvinvointiasi!

Haluamme tsempata osallistujia myös Intersportin-lahjakorteilla. Syöttämällä suorituksia olet mukana viikkopalkintojen 30 x 100 € sekä pääpalkinnon 500 € arvonnassa. Pääpalkinto arvotaan, kun treenien yhteiskesto ylittää vuoden.

Videoiden ja postauksien muodossa haasteessa ovat mukana myös inspiroivat bloggaajat Ella, Aino ja Janni.

Haasteessa treenattu yhteensä
0
v
237
pv
9
h
4
min
Kaloreissa tämä on noin 3 189 218 kcal ?

Osallistu haasteeseen

Merkkaa suoritus Instagramissa tai Twitterissä käyttäen hashtagia:

#treenihaaste

Jokainen hashtag-maininta vastaa 30 minuuttia liikuntaa.

Voit myös osallistua haasteeseen kirjaamalla suorituksen tästä.

minuuttia
Lataa kuva/video
Me kaikki kuntosaliyrittäjät ollaan oltu jo 2 vuotta mukana tässä haasteessa ja kauhulla odotetaan taas seuraava… https://t.co/l7K3TEBsLc
Nyt kiertää treeni­haaste, joka on mahdoton monelle istuma­työläiselle – Liike paljastaa totuuden selkä­rangan liik… https://t.co/obbBflJtFw
Pakkohan tätä oli kokeilla - onnistui! Mites teillä? #treenihaaste #liikkuvuus https://t.co/AhczAWQ39C
Otatko treenihaasteen vastaan? #kehonpainoharjoittelu #treenihaaste @Seuralehti https://t.co/TX2ZdMADAL
My favourite/most annoying exercise, a.k.a. 'Blow out' By Neil Moore #everton #Helmarit #treenihaaste #challenge https://t.co/QHErIWfGRZ
@sarrrrba Kuntotreenin 50 kerran tavoite jää täyttymättä, mutta se ei sinänsä yllätä. Onneksi flamencotreenit korva… https://t.co/DVFv0llWxa
@sarrrrba Hienoa, onneksi olkoon! Mullakin näköjään 200 treeniä tuli täyteen keskiviikkona. Siitä 110 flamencotreen… https://t.co/dSov4lbc9R
Q3/2019 tuli tänään päätökseen. Kirjoja on luettu 26, kun tavoite oli koko vuodelle 25. 2 kirjaa on tällä hetkellä… https://t.co/dcqMHPsYQw
JUHANNUSTREENIKALENTERI alkaa #nyt #treenihaaste kehonpainotreenit, yht. 22 eri treeniä!!! ☀️venyttelyohjelmat ☀️p… https://t.co/NSewtH0WTd
Vuodesta takana 1/3 eli 33 %. Flamencotreenejä 44/100 (44 %), kuntotreenejä 12/50 (24 %), kävelylenkkejä 18/50 (36… https://t.co/kBHOzO0rxW
Ihan ministi harmittaa, etten flamencotreeneissä päässyt lukuun 33/100. Enemmänkin ois voinut olla ilman paria flun… https://t.co/iTlsbMydTc
Vuoden 2019 haasteet on keskimäärin hyvässä jamassa Q1 lopussa. Flamencotreenit 32/100, kävelylenkit 13/50 ja liikk… https://t.co/9Ub8gyflJ7
Vuoden eka salitreeni vihdoin, vaikka pientä nuhaa... Takana 5 flamencotreeniä, 1 salitreeni ja bonuksena 5 kävelyl… https://t.co/6Bpq07L6X6
Kaikkea tää #treenihaaste saa tekemään, piti tätäkin lajia vihdoin testata. Hauskaa oli! Vähän on #150treeniä silti… https://t.co/PUxa7JcvQb
Parin tunnin kävelylenkki Arabiaan ja Vanhankaupunginkoskelle. Muuten asettamani #150treeniä -haaste on lähtenyt hi… https://t.co/PJXBedctQ1
Bodypump-ohjaaja: Jos oot nyt pitänyt kolme viikkoa taukoa, niin voit keventää painoja. Minä: Öö, entä kolmen vuode… https://t.co/8tirhDigc0
Erkka Korhosen rytmipyramidi-treeni, episodi 5: https://t.co/CrqMXwYePUErkka Korhonen #guitarpractice… https://t.co/JKzGjlptuK
Erkka Korhosen rytmipyramidi-treeni, episodi 4. Tällä kertaa kokeillaan jo 125bpm tempoa: https://t.co/lh1JBF2Z3X… https://t.co/BThxofmIdW
Erkka Korhosen rytmipyramidi-treeni, episodi 3: https://t.co/EMo5ykVaSGErkka Korhonen #guitarpractice… https://t.co/dpJ3fcg9M2

Kilpailun säännöt

Reebok

Reebok workout trainer

69,90 (85,-)

Tutustu

Treenimotivaatiota bloggareilta

Vatsatreeni

Aino Rouhiainen

Vahvistaa monipuolisesti keskivartalon lihaksistoa ja parantaa kestävyyttä. Ennen treeniä voi lämmitellä kevyesti tai sen voi tehdä myös esimerkiksi lenkin jälkeen. Kaikki liikkeet tehdään kehon painolla ilman välineitä. Treenin kesto: n. 25-30 minuuttia.

Paritreeni

Ella Elers & Samuel Mäki

4 tehokasta liikettä parin kanssa tehtäväksi: punnerrus, pistoolikyykky/yhden jalan kyykky, jalkojen päästöt sekä hyppy yli + ryömintä ali. Kaikki liikkeet tehdään kehon painolla ilman välineitä. Treenin kesto: n. 20 minuuttia.

HIIT-treeni

Aino Rouhiainen

Tehokas tapa kohottaa kuntoa ja polttaa rasvaa. Tarkoituksena saada aikaan ns. jälkipolttotila, jolloin elimistö kuluttaa energiaa pitkään vielä treenin jälkeen. Kaikki liikkeet tehdään kehon painolla ilman välineitä. Treenin kesto: n. 12-24 minuuttia.

Pepputreeni/Squat workout

Ella Elers

5 tehokasta liikettä: lantionnosto, yhden jalan kyykky, jalkojen nosto mahalla maaten, sumokyykkyhyppy pumppauksella ja askelkyykkyhyppy. Kaikki liikkeet tehdään kehon painolla ilman välineitä. Treenin kesto: n. 15-30 minuuttia.

Yläkropan treeni

Ella Elers & Samuel Mäki

5 tehokasta liikettä: tavallinen punnerrus tai hyppypunnerrus, jalat suorina varpaiden kosketus, hämähäkki, lankkukierrot ja sukeltajapunnerrus. Kaikki liikkeet tehdään kehon painolla ilman välineitä. Treenin kesto: n. 15 minuuttia.

Helppo tehotreeni

Janni Ehari

Tässä tehokkaassa kotitreenissä keskitytään sykkeen nostamiseen ja suurien lihaksien käyttöön, jolloin koko kroppa pääsee töihin. Kaikki liikkeet tehdään kehon painolla ilman välineitä. Treenin kesto: 15 minuuttia.

Selkätreeni

Janni Ehari

Tämä nopea selkätreeni on helppo toteuttaa kotona: liikkeet ovat tarpeeksi yksinkertaisia mutta tehokkaita! Liikkeet kohdistuvat niin ylä- kuin alaselkään sekä parantavat selän liikkuvuutta. Treenin kesto: n. 15 minuuttia.

Haastetut bloggaajat

Janni / Just my Imagination
Mitä tapahtuu, kun pukeutumisesta, hyvästä ruuasta, matkailusta ja sisustamisesta rennolla otteella bloggaava nainen tarttuu treenihaasteeseen. Kiinnostavia mielenjuolahduksia takuuvarmasti.

Siirry Jannin blogiin →

Aino / Ainon ajatuksia treenaamisesta
Personal trainer ja ryhmäliikuntaohjaaja, jonka intohimona on liikunta, hyvinvointi ja ravitsemus. Tavoitteena jakaa inspiraatiota urheilun, ravinnon ja terveellisten elämäntapojen saralla.

Siirry Ainon blogiin →

Ella / Ella Elers
Rehellistä puhetta siitä mitä hyvinvointi Ellalle tarkoittaa: liikkumista sillä tavalla ja silloin kun itsestä tuntuu hyvältä. Välillä helliä mutta päättäväisiä potkuja omalle pyllylle, välillä lempeyttä ja hölläämistä.

Siirry Ellan blogiin →