Synttärit alkoi – katso tarjoukset! Synttärit alkoi – katso tarjoukset!

Intersportin synttärit alkoi ja toi mukanaan huikeita tarjouksia!

Kunnon juhlat pärähtivät käyntiin! Intersportissa vietetään synttäreitä huikein tarjouksin ja tarjolla on nyt paljon kovia merkkilöytöjä kevään ykköslajeihin sekä vapaa-aikaan.

NAISET MIEHET LAPSET

* Tarjoukset ovat voimassa 1.4. asti niin kauan kuin varatut erät riittävät.

Intersport ja FootBalance tuovat ainutlaatuisen 3D-tuotantotekniikan urheilukauppoihin

29.09.2016

KESKO LEHDISTÖTIEDOTE 29.09.2016 KLO 10.00

Intersport ja FootBalance esittelevät Intersport Mikonkadulla kansainvälisesti ensimmäistä kertaa uutta ja ainutlaatuista FootBalance-pohjallistuotteiden 3D-skannaus- ja tuotantotekniikkaa. Asiakas voi jalka-analyysin jälkeen tilata verkkokaupasta uuden pohjallisparin milloin tahansa käymättä liikkeessä.

Intersport Mikonkadulla lanseerattavan 3D-skannaus- ja tuotantotekniikan ansiosta FootBalance-tuotteiden asiakkaita voidaan palvella nyt myös uudella tavalla monikanavaisesti. FootBalance-pohjalliset räätälöidään Intersport-myymälässä tehdyn jalka-analyysin perusteella molempiin jalkoihin täyden istuvuuden takaamiseksi. Valmiit pohjalliset 3D-skannataan, minkä jälkeen asiakas voi tilata verkkokaupasta uusia yksilöllisiä pohjallisia kotiintoimituksella milloin tahansa.

”Intersportissa kaikki lähtee asiakkaidemme tarpeesta. Digitaalisaation myötä uusi tekniikka mahdollistaa meillä uuden tavan räätälöidä tuotteita asiakkaiden tarpeiden mukaisesti ja toimittaa ne heille vaivattomasti”, sanoo Intersportin ketjujohtaja Juha Nurminen

Asiakas saa jalka-analyysin ja yksilöllisten pohjallisten muotoilun alle 10 minuutissa. FootBalancen kattava pohjallismallisto tarjoaa laajan valikoiman mahdollistaen lähes kaikenlaisten jalkineiden räätälöinnin istuviksi ja mukaviksi - niin urheilussa, työssä kuin vapaa-aikanakin. Uusiin pohjallisiin kuluttaja saa 30 päivän tyytyväisyystakuun. Ellei asiakas ole tyytyväinen tuotteeseen, sen voi palauttaa myös käytettynä Intersport-myymälään.

”Jalkaongelmat ovat kansanterveydellinen taakka eri puolilla maailmaa. Me haluamme ennaltaehkäistä ongelmien syntymistä ja varmistaa, että jokainen liikkuu hyvässä asennossa. Uuden 3D-tekniikkamme avulla omista jaloista on entistä helpompaa pitää huolta.”, sanoo FootBalancen perustaja, fysioterapeutti Erkki Hakkala.

”Intersport lanseerasi urheilukaupassa kymmenen vuotta sitten FootBalancen yksilöllisesti muotoiltavat pohjalliset. Näiden vuosien aikana FootBalance-pohjallisesta on kehittynyt Intersportin myydyin tuote. FootBalance on oleellinen osa Intersport-konseptia ja FootBalance jalka-analyysejä sekä yksilöllisiä pohjallisia tehdään kaikissa Intersport-kaupoissa”, Nurminen sanoo.

”Olemme ylpeitä saadessamme lanseerata tämän ainutlaatuisen teknologian Suomessa yhteistyökumppanimme Intersportin kanssa”, sanoo FootBalancen toimitusjohtaja Klaus Rauhansalo.

Lisätiedot:

Ketjujohtaja, Juha Nurminen, Intersport Finland Oy, [email protected], p. 050 525 3847 Intersport, www.intersport.fi

Erkki Hakkala, FootBalance, puh. +358 50 3687713, [email protected]

Intersport Finland Oy on Suomen urheilukaupan markkinajohtaja. Intersport International IIC on kansallisista yhtiöistä muodostuva kansainvälinen urheilukauppaketju. Intersport-kauppoja on yli 5 400 yhteensä 46 maassa. Kesko-konserniin kuuluva Intersport Finland Oy on yhtiön osakas ja omistaa Intersport, Budget Sport, The Athlete’s Foot -lisenssit maassamme. Suomessa on 57 Intersport-kauppaa ja intersport.fi-verkkokauppa.

FootBalancen on perustanut vuonna 2003 fysioterapeutti ja innovaattori, Erkki Hakkala. Hänen visionaan oli kehittää yksilöllisesti muotoiltavat, korkealaatuiset mutta kaikkien saatavissa olevat pohjalliset, jotka parantavat jalkojen terveyttä ja vähentävät jalkakipuja. FootBalancen innovatiivinen konsepti – perusteellinen jalka-analyysi ja paikan päällä myymälässä yksilöllisesti muotoiltavat pohjalliset – on herättänyt paljon kiinnostusta maailmanlaajuisesti. Vuonna 2007 tapahtuneen lanseerauksen jälkeen FootBalance on kasvanut kotimaisesta yrityksestä kansainväliseksi tekijäksi, jonka pohjallisia myydään tällä hetkellä 40 maassa, neljällä eri mantereella.