-25 % YHDESTÄ VAATTEESTA - VIELÄ TÄNÄÄN! -25 % YHDESTÄ VAATTEESTA - VIELÄ TÄNÄÄN!

Saat nyt -25 % yhdestä vaatteesta, myös tarjoushinnoista. Etu on voimassa maanantaihin 18.11.2019 asti kaupoissa ja verkkokaupassa.*

Verkossa saat edun kirjautumalla tai rekisteröitymällä Intersport Clubiin ja käyttämällä koodia:

TALVI25

Kaupassa saat alennuksen tilaamalla edun tekstiviestillä omilta sivuiltasi liityttyäsi Intersport Clubiin.

*Etua ei voi yhdistää pakettitarjouksiin tai muihin alennuksiin tai etuihin. Etu ei ole voimassa Mikonkadun tai Porin Intersport-kaupoissa.

Venäjän Intersport-ketju kokonaan Keskolle

26.04.2012

KESKO OYJ LEHDISTÖTIEDOTE 26.04.2012 KLO 09.30 1(1)

Venäjän Intersport-ketju kokonaan Keskolle

Venäjän Intersport-ketju on eilen tehdyllä kaupalla siirtynyt kokonaan Keskon omistukseen. Myyjänä oli vähemmistöosakas Melovest Ltd. Intersport-ketjulla on 35 urheilukauppaa pääasiassa Pietarin ja Moskovan alueilla.

Kesko sopi viime kesänä Intersport Internationalin kanssa Venäjän INTERSPORT-lisenssin siirtymisestä Keskolle. Intersport-toimintaa varten perustetussa yhteisyrityksessä Keskon omistus oli ennen eilistä kauppaa 80 % ja Melovest Ltd:n 20 %.

Keskon Intersportin tavoitteena on kaksinkertaistaa Venäjän Intersport-kauppapaikkaverkosto vuoden 2015 loppuun mennessä. Ensimmäinen Intersportin uuden Sport to the People –konseptin mukainen kauppa avataan Moskovassa toukokuun lopulla.

Yrityskaupalla ei ennakoida olevan olennaista vaikutusta Keskon myyntiin, tulokseen tai taloudelliseen asemaan seuraavan 12 kuukauden aikana.

Kesko on kertonut yrityskaupasta aiemmin 3.6.2011 ja 24.08.2011 pörssitiedotteilla.

Kesko Oyj, toimialajohtaja Minna Kurunsaari, puhelin 010 53 22261

Intersport Finland Oy, toimitusjohtaja Juha Nurminen, puhelin 010 53 40950.

Kesko (www.kesko.fi) on vähittäiskaupan osaaja, joka tuo kauppojensa kautta elämisen laatua kuluttajien jokaiseen päivään. Keskon ketjutoimintaan kuuluu noin 2 000 kauppaa Pohjoismaissa, Baltiassa, Venäjällä ja Valko-Venäjällä.

Intersport International IIC on kansallisista yhtiöistä muodostuva kansainvälinen urheilukaupan markkinointiketju, joka on perustettu vuonna 1968. Intersportin pääkonttori sijaitsee Bernissä, Sveitsissä. Intersport -kauppoja on yli 5 200 yhteensä 39 maassa, joista uusimpana tulokkaana Etelä-Korea. Suomessa on tällä hetkellä 58 Intersport -kauppaa.

Intersport -kaupat tarjoavat kuluttajille alueensa parasta palvelua ja urheilukaupan ykkösmerkkejä. Intersport -kaupasta löytyvät niin aktiiviurheilijat kuin harrastajatkin oikeanlaiset välineet ja asusteet huippu-urheiluun sekä vapaa-aikaan.Keskolla on myös Venäjän Intersport- lisenssi ja Venäjällä on tällä hetkellä 35 Intersport kauppaa. www.intersport.fi