Viheltäen Menee 18.-22.10. Katso tarjoukset! Viheltäen Menee 18.-22.10. Katso tarjoukset!

 

Keskiviikosta sunnuntaihin huipputarjouksia kaupoissa ja verkkokaupassa.
Tutustu päivätarjouksiin

Clubilaisille ilmainen toimitus yli 50 € ostoksille Smartpost-pakettiautomaattiin tai Matkahuollon noutopisteeseen. Ei koske erikoistoimitettavia tuotteita.


  • 0.00

Ostoskori

tuotetta

Ostoskori

tuotetta

Asiakaspalvelu

Mikäli et löydä apua oheiselta Usein kysyttyä –sivulta, voit jättää viestisi lomakkeen kautta suoraan asiakaspalvelulle.

Asiakaspalvelun tavoitat myös puhelinnumerosta 010 537 7735.
Palveluaika  Ma-pe 9.00 - 20.00 ja arkilauantaisin 10.00 - 16.00.

Jätä viesti asiakaspalveluun

 

 

Usein kysytyt kysymykset

Näin tilaat verkkokaupasta

 

1. Valitse tuote

Etsi ensin haluamasi tuote selaamalla verkkokaupan tarjontaa tuotevalikoiden tai hakujen kautta.

Saat tuotteesta lisätietoja ja pääset tarkastelemaan värejä ja kokoja klikkaamalla tuotteen nimeä tai kuvaa tuotelistassa.

Tuotekortilla tuotteelle pitää valita väri ja koko, jotta sen voi siirtää ostoskoriin. Tuotteen värit on esitetty kuvina, jotta saisit väristä mahdollisimman todenmukaisen kuvan.

 

2. Ostoskassi

Klikkaamalla ”Ostoskassi” -painiketta näet valitsemasi tuotteet tarkemmin ja pääset vaihtamaan tai poistamaan tuotteita.

 

3. Tilauslomake

Syötä tilauslomakkeen kenttiin omat yhteys- ja toimitustietosi.

Valitse tämän jälkeen itsellesi sopivin maksu- ja toimitustapa ja hyväksy ehdot.

Klikkaamalla ”Jatka maksamaan” -painiketta siirryt vahvistamaan tilauksesi ja maksamaan valitsemasi maksupalveluntarjoajan palveluun. Intersport ei tallenna korttitietojasi järjestelmiin.

 

4. Tilausvahvistus

Sivulla näytetään yhteenveto tilauksestasi: omat yhteystietosi ja toimitusosoitteesi, toimitustapa, maksutapa ja tilauksen sisältö. Saat saman tilausvahvistuksen sähköpostiisi.

Voit muuttaa tilauksesi sisältöä palaamalla ostoskassiin tai verkkokauppaan valitsemaan tuotteita. Mikäli tilauksessa on kaikki kunnossa, klikkaa ”Jatka ja siirry verkkomaksuun” -painiketta tai maksutapaikonia, minkä jälkeen siirryt maksamaan tilauksesi aiemmin valitsemallasi maksutavalla.

 

5. Maksutapahtuma

Maksa ostoksesi verkkopankissa tai luottokortilla. Maksun suoritettuasi klikkaa "Palaa myyjän palveluun" -painiketta, jolloin avautuu verkkokaupan ”Kiitos tilauksesta” –sivu.

Tilauksesi on nyt valmis ja sähköpostiisi on lähetetty tilausvahvistus sekä kuittaus ostoksestasi.

 

6. Tilausseuranta

Tilattujen tuotteiden toimitustapa ja toimitusaika vaihtelee tuotteittain. Toimitusaika on yleensä 2 - 7 arkipäivää. Tilauksia voi seurata keräyksestä kotiovelle asti Omat tilaukset -sivun kautta.

Tuotteet toimitetaan lähimpään Postin tai Matkahuollon toimipaikkaan. 

Tilaus- ja toimitusehdot

 

Maksutavat: Maksutapoina toimivat verkkopankit ja maksukortit. Suosittelemme maksamista maksukortilla.

Pankit: OP, Nordea, Danske bank, Aktia, S-pankki, Lähitapiola, POP-Pankki, Säästöpankki, Ålandsbanken.

Maksukortit: Visa, Visa Electron ja Mastercard/Eurocard -Debet sekä -Credit

 

Toimitus ja palautus

Tilaamasi tuotteet toimitetaan keskimäärin 2-7 arkipäivän kuluessa tilauksesta ilmoittamaasi postitoimipaikkaan, matkahuollon noutopisteeseen tai kotiin. Saat toimituksen mukana lähetyslistan, joka toimii kuittina ostoksestasi ja mahdollisena takuutodistuksena. 

Toimitamme tilauksia vain Suomeen ja toistaiseksi emme voi toimittaa tilauksia Ahvenanmaan maakuntaan. Verkkokauppasivuilla mainitut toimitustavat koskevat vain toimituksia Intersport-verkkokaupasta. Tilauksellesi voit valita tarjolla olevista toimitusvaihtoehdoista sopivimman. Riippuen tilaamistasi tuotteista ja niiden koosta, tarjolla ovat seuraavat toimitustavat:

- Nouto Postin pakettiautomaatista (Itella SmartPOST) - Hinta 5,90 Eur
- Työpaikalle tai kotiin arkisin klo 14 mennessä (Itella Express Business Day) - Hinta alk. 9,90 Eur
- Nouto Postista (Itella Economy) - Hinta alk. 6,90 Eur
- Postin kotiinkuljetus (Itella Express Flex) - Hinta alk. 19,00.

Huom! Lisäksi isokokoisilla tuotteilla voi olla pakollinen erikoiskuljetusmaksu 9,90 - 19,00 postitoimipaikkaan (Itella Economy) tai Postin kotiinkuljetus 19,00 - 69,00 (Itella Express Flex). Erikoiskuljetusmaksu on suurempi painavilla ja isokokoisilla tuotteilla. Kuljetusmaksu on mainittu tuotetiedoissa. Joillakin isokokoislla ja/tai painavilla tuotteilla, esim. pitkillä mailoilla ja painavilla kahvakuulilla, on erikoiskuljetusmaksu postitoimipaikkaan 9,90 e

Ahvenanmaan toimitukset

Emme voi toistaiseksi toimittaa tilauksia Ahvenanmaan maakuntaan. 

Beställningar till Åland

Tyvärr levererar vi inte produkter till Åland.

 

Tuotteen palautus

Kaikilla verkkokaupastamme tilatuilla tuotteilla on 14 vuorokauden palautusoikeus. Tuotteen voi palauttaa Intersport-verkkokauppaan postitse asiakaspalautuksena. Paketissa on mukana lähetyslista, jonka toisella puolella on palautusrahtikirja. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja se tulee lähettää takaisin myyntikelpoisessa alkuperäispakkauksessaan. Säilyttäkää siis tilauksen lähetyspakkaus tai paketoikaa tuote erilliseen lähetysmateriaaliin palautuksen yhteydessä. Asiakkaan toiveiden mukaan valmistetuilla tai muunnelluilla tuotteilla ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta. Tälläisiä tuotteita ovat esimerkiksi asiakkaiden toiveiden mukaan kaiverretut tuotteet ja sukset, joiden siteet on asennettu asiakkaiden antamien mittojen mukaan. Tuotetta ei voi vaihtaa toiseen tuotteeseen palautuksen yhteydessä. Palautusten yhteydessä tuotesettien ja -pakettien kaikki osat on palautettava.

Mikäli saamasi tuote on rikki tai viallinen tai olet saanut väärän tuotteen, voit lähettää sen asiakaspalautuksena varastollemme tutkittavaksi. Jos epäilet tuotteessa olevan valmistusvirheen pyydämme sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme.

Kaikkein helpointa on palauttaa tuote mukana tulevilla palautusrahtikirjoilla käyttäen matkahuoltoa jos tilauksesi on tilattu sillä toimitustavalla tai Postia jos tilauksesi on toimitettu tällä toimitustavalla. Kaikkiin normaaleilla toimitustavoilla toimitettuihin tilauksiin tulee mukana palautusrahtikirjat, jotka voidaan liimata alkuperäiseen pakkaukseen palautusta varten. 


Voit myös lähettää tuotteen postitse jos olet hukannut palautusrahtikirjan. Käytä tällöin tavallisen Postin pakettikortin sijasta ASIAKASPALAUTUS-osoitekorttia ja liitä lähetyslista tai omat tietosi sekä tilausnumero mukaan lähetykseen. 

Kirjoita osoitteeksi:

ASIAKASPALAUTUS
Intersport verkkokauppa 
Pakkahuoneenkatu 24
90100 Oulu

Intersport maksaa palautettavan tuotteen postituskulut, mikäli palautettava tuote on mahdollista toimittaa normaalina postipakettina tai kirjeenä ja paketti tai kirje on lähetetty Suomesta. Erikoiskuljetusyksikköinä toimitettujen tuotteiden kuljetusta ei hyvitetä, eikä paluukuljetusta makseta. Tällaisiä tuotteita ovat esimerkiksi polkupyörät ja kuntolaitteet.

 

Rahapalautukset

Hyvitys, kun maksettua tuotetta ei voida toimittaa 

Intersport-verkkokauppa toimii reaaliaikaisesti eli sivuilla näkyviä tuotteita on pääsääntöisesti varastossa. Joissakin poikkeustapauksissa tuotetta ei voida toimittaa. Jos tuotetta ei ole saatavilla niin asiakkaaseen otetaan yhteyttä. Jos olet maksanut tuotteen verkkopankissa, toivomme sinun ilmoittavan pankkitilisi numeron asiakaspalveluumme rahapalautuksen maksamista varten.

Palautusten hyvitys

Tuotteet hyvitetään viimeistään 14 vuorokauden kuluessa tuotteen palautuksesta.

Verkkopankissa maksettu tuote

Jos tuote on maksettu verkkopankissa, saat maksamasi summan erikseen ilmoittamallesi pankkitilille, kun tuote on vastaanotettu. Muista ilmoittaa tilinumero palautuksen yhteydessä.

Luottokortilla maksettu tuote

Jos tuotteet on maksettu luottokortilla, summa hyvitetään luottokorttitilillesi. Muista tarkistaa hyvitys tiliotteestasi. Mikäli tuote on palautettu postitse, vie jonkin aikaa ennen kuin hyvitys näkyy tiliotteella.

 

Isokokoiset tuotteet

Isokokoiset tuotteet, kuten kuntolaitteet ja pyörät, kuljetetaan aina kotiin ja enintään 85 kg:n painoiset lähetykset viedään kerrostaloissa vastaanottajan huoneistoon asti. Yli 85 kg:n painoiset lähetykset puretaan vastaanottajan osoittamaan paikkaan ajoneuvon välittömään läheisyyteen. Posti toimittaa tuotteet perille arkisin. Ajankohta varmistetaan puhelimitse.

Kotiinkuljetuksesta peritään erikoiskuljetusmaksu, joka on 19 - 69 €. Hinta riippuu tuotteesta ja se ilmoitetaan tuotesivulla ja se näkyy myös Ostoskori- ja Yhteenveto-sivulla. Jos tilauksessa on mukana kotiinkuljetustuotteita, muita toimituskuluja ei peritä.

Kotiinkuljetustuotteita tilattaessa tulee ilmoittaa puhelinnumero, josta olet päivisin tavoitettavissa, sillä kotiinkuljetuksen ajankohta varmistetaan puhelimitse. Kotiinkuljetustuotteita ei toimiteta Turun saariston postinumeroalueille: 21740, 22710, 22720, 22730, 22820, 22840, 22920, 22940 ja 23390. Mikäli tuotteen kantaminen vaatii kuljettajan lisäksi apumiehen, tarkista sen saatavuus kuljetusajankohdasta sopiessasi. Kotiinkuljetus tapahtuu pääsääntöisesti arkisin kello 9-21.

Voit tilata verkkokaupan kassalla kotiintoimituksen myös muillekin tuotteille. Samoin toimituksen muuttaminen jälkikäteen kotiintoimitukseksi onnistuu Itellan asiakaspalvelussa. Email. asiakaspalvelu@posti.fi, p. 0200 71000 (pvm/mpm), ma–pe klo 8–18.

 

Isokokoiset tuotteet postitoimipaikkaan

Joillakin isokokoisilla ja/tai painavilla tuotteilla on erillinen toimitusmaksu postitoimipaikkaan 9,90 e. Tällaisia erikoistoimitettavia tuotteita ovat mm. pitkät mailat, isot jääkiekkokassit ja painavat kahvakuulat.  

 

Ennakkoilmoitus puhelimeen

Saat matkapuhelimeesi tekstiviestinä ennakkoilmoituksen tilauksen saapumisesta. Vaadimme tilauksen yhteydessä matkapuhelinnumeron. Ilmoitus kertoo, milloin ja mihin tilauksesi tulee. Säilytä ilmoitus puhelimessasi. Voit noutaa tilauksesi viestissä olevaa Postin tai Matkahuollon lähetystunnusta vastaan. Muista myös ottaa henkilötodistus mukaasi. 

Tätä palvelua ei tarjota postinumeroalueilla 22100-22950 eikä prepaid-liittymiin.

 

Takuu

Tuotesivulla mainitaan tuotteen mahdollinen takuuaika. Noudata laitteiden käyttö- ja asennusohjeita, sillä takuu korvaa vain materiaalivirheet ja normaalikäytössä syntyneet viat. Ota ensin yhteyttä asiakaspalveluumme viestilomakkeella.

Voit palauttaa viallisen tuotteen takuuaikana postitse tutkittavaksi varastollemme:

ASIAKASPALAUTUS
Intersport Verkkokauppa 
Pakkahuoneenkatu 24
90100 Oulu

Intersport maksaa lähetyskulut. Huom! Lunastamme vain Suomesta lähetettyjä palautuksia.

Liitä palautukseen aina mukaan tuotteen mukana tullut lähetyslista. Liitä mukaan myös mahdollisimman tarkka selvitys viasta.

Kokotaulukot

Löydät asianmukaiset kokotaulukot tuotekorttien kautta. Kaikista tuotteista kokotaulukoita ei ole tällä hetkellä sivuillamme. Koitamme korjata tämän mahdollisimman pian. 

Usein kysyttyä

Näiden kysymysten ja vastausten avulla löydät ratkaisun usein kysyttyihin kysymyksiin. Lisätietoa saat asiakaspalvelustamme.

 

Yleistä:

1. Löydänkö Intersportin verkkosivuilta samat tuotteet kuin myymälöistä?

Pääasiassa kyllä. Intersport-myymälöissä on kuitenkin omat kauppakohtaiset valikoimat, joten kaikkia kaupoista löytyviä tuotteita ei verkkokaupassa ole.

2. Ovatko tuotteet samanhintaisia verkossa ja myymälässä?

Tuotteiden hinnoissa voi olla eroja, mutta kampanjatuotteet ovat aina samanhintaisia verkkokaupassa ja Intersport-myymälöissä.

3. Miksi tuote on poistunut valikoimasta? 
Jos tuote ostetaan loppuun tai se poistuu valikoimasta, se poistuu samalla näkyviltä verkkokaupan sivuilta. Tällä hetkellä kauppojen saatavuustietoja ei näy verkkokaupassa, joten parhaiten tuotteen saatavuus lähimmästä Intersportista selviää suoraan kaupasta. Linkki kaupat sivuille.  

4. Tuotteen kuvassa ja tekstissä tarjotaan kolmea kokovaihtoehtoa, valittavana on kuitenkin vain kaksi. Miksi?

Jos haluamastasi tuotteesta puuttuu tietoja, ilmoita asiasta meille. Olemme kiitollisia palautteestasi. Siirry Palaute-sivulle.

5. Mistä saan tietoa käyttämistänne tuotteista ja teknologioista?

Saat tarkempaa tietoa omien brändiemme teknologioista brändisivuilta, joille pääset alla olevien linkkien kautta:

Mckinley.fi

Protouch.fi

Energetics.eu

Muista tuotteista saat parhaiten tietoa tuotekorteilta. 

6. Pakettini oli vaurioitunut kun hain sen toimipisteestä. Mitä teen?

Mikäli saat viallisen, väärän tai muutoin puutteellisen tuotteen, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme viestilomakkeella.

7. Minulle on toimitettu väärä tuote. Miten toimin?

Mikäli saat viallisen, väärän tai muutoin puutteellisen tuotteen, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme viestilomakkeella.

8. Miten voin rekisteröityä Intersportin Clubin jäseneksi?

Voit liittyä Intersport Clubiin osoitteessa http://www.intersport.fi/fi/club/ tai tilausvaiheessa. 

 

Tilaaminen

9. Voinko muuttaa tai yhdistää tilauksia? 

Valitettavasti emme voi yhdistää eri tilauksia samaan pakettiin. Jos et voi lunastaa tilaustasi, ota pikaisesti yhteyttä asiakaspalveluumme viestilomakkeella.

Tilauksia ei voi myöskään muuttaa tai perua jälkikäteen. Jos et voi lunastaa tilausta, ota mahdollisimman pian yhteyttä asiakaspalveluumme viestilomakkeella.

10. Voiko Intersportin tuotteita tilata puhelimitse? 

Tuotteita ei voi tilata puhelimitse. Pyydämme sinua tekemään tilauksen verkkokaupan kautta. 


11. Voinko noutaa, palauttaa tai vaihtaa verkkokaupan tuotteita Intersport-myymälässä?

Verkkokauppa toimii erillisenä yksikkönä ja kaikki tilaukset toimitetaan asiakkaille postitse, samoin verkkokaupan palautukset hoidetaan postitse. Verkkokauppasivuilla mainittu toimitustavat koskevat vain toimituksia Intersport-verkkokaupasta. Intersport-myymälät eivät myöskään vaihda tuotteita toisiin. 

Myymälöistä ostetuilla tuotteilla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus, joka ei koske uima-asuja, alusasuja eikä alennusmyyntituotteita. Verkkokaupasta ostetuilla tuotteilla on 14 vuorokauden palautusoikeus. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön.


12. Entä, jos asiakastietojani käytetään väärin? 

Huolehdi siitä, että käyttäjätunnuksesi ja salasanasi eivät joudu vääriin käsiin. Jokainen tilaaja on vastuussa tekemistään tilauksista. Mikäli epäilet väärinkäytöstä, ota heti yhteyttä asiakaspalveluumme. Tarvittaessa suljemme käyttäjätunnuksesi.

 

Maksaminen ja toimitus

13. Onko ostaminen turvallista? 

Ostaminen on turvallista. Käytämme tilauksen siirroissa ja maksuohjelmissa aina suojattua yhteyttä, joka estää tiedon joutumisen vääriin käsiin. Emme tallenna mitään luottokortti- tai pankkitietojasi palvelimillemme vaan käytämme Nets:n (vanha Luottokunta) Netaxept -maksunvälityspälvelua. Debit- sekä Credit -kortilla maksetut tilaukset myös hyvitetään nopeammin automaattisesti kuin pankkitunnuksilla maksetut, joten suosittelemme maksamaan tilauksen maksukorteilla!

14. Miten voin maksaa pankkikortilla? 

Klikkaa Maksaminen-sivulla oman verkkopankkisi tunnusta. Saat tunnusluvut verkossa maksamista varten omasta pankistasi. Voit myös maksaa Debit-korteilla ja Visa electronilla. Yhdistelmäkorteissa Debit-kortin numero löytyy yleensä kortin kääntöpuolelta. 

15. Miten voin maksaa luottokorttilla? 

Voit maksaa ostoksesi VISA-kortillasi, Visa Electron-kortillasi tai Euro/MasterCardillasi. Klikkaa Maksaminen-sivulla Visa / Mastercard / Visa Electron -linkkiä. Seuraavalla sivulla sinulta kysytään vielä luottokortin numero, tarkistenumero kääntöpuolelta ja voimassaoloaika. Visa Electron -kortilla tehdyn verkkomaksun hyväksyminen riippuu pankista. Tarkista Visa Electron -kortin toiminta verkkokauppamaksamisessa pankistasi.

16. Onko pankkitunnuksilla ja luottokortilla maksaminen turvallista? 

Korttimaksaminen verkkokaupassamme tapahtuu turvallisesti Nets:n SSL-suojatulla maksulomakkeella. Yrityksellämme ei ole pääsyä korttitietoihin eikä maksukortin tietoja tallenneta järjestelmiimme. Verkkokaupassamme ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa- ja MasterCard SecureCode –todentamispalvelut, joiden avulla kortinhaltijan henkilöllisyys todennetaan.

17. Kuinka varmistan, ettei seuraava seuraava tietokoneen käyttäjä palaa tietoihini? 

Sinun kannattaa tyhjentää selaimesi välimuisti ja sivuhistoria lopettaessasi asioimisen sivuillamme. Sulje vielä lopuksi selain, jotta tietosi varmasti poistuvat muistista.

18. Voinko maksaa Intersport-lahjakortilla?

Myymälöiden lahjakortit eivät ole toistaiseksi voimassa verkkokaupassa eikä verkkokaupassa ole omia lahjakortteja. Lahjakorteilla voi maksaa Intersport-kaupoissa, niitä voi ostaa jokaisesta myymälästä ja ne ovat voimassa vuoden ostopäivästä eteenpäin.

19. Miten saan K-Plussa-pisteitä?

Voit kerätä verkko-ostoksistasi K-Plussa-pisteitä. Saat pisteitä toimitettujen ja maksettujen tuotteiden arvon mukaisesti. Ilmoita K-Plussa-korttisi numero Clubitietojen yhteydessä niin saat tilauksestasi K-Plussa-pisteet automaattisesti. Voit ilmoittaa kortin numeron myös tilauksen yhteydessä, jos et halua liittyä Intersport Clubiin. 

Väliaikaisissa K-Plussa-korteissa on rajallinen voimassaoloaika, jonka umpeuduttua K-Plussa-pisteitä ei enää kerry. Jos K-Plussa-kortin numero on vaihtunut, muuta omiin tietoihisi uusi numero. Pisteseteleitä ei hyväksytä alennuksena verkkopalvelussamme. 

Jos Sinulla ei vielä ole K-Plussa-korttia, saat sen täyttämällä K-Plussa-korttihakemuksen lähimmässä K-ryhmän Plussa-tunnuksella varustetussa liikkeessä. Voit myös tilata K-Plussa-kortin internetissä osoitteesta www.plussa.com, josta saat myös lisätietoa K-Plussasta. K-Plussa-korttia ei voi tilata verkkopalvelustamme.

20. Toimitatteko tuotteita ulkomaille ja Ahvenanmaalle?

Toistaiseksi toimitamme tilauksia vain Suomeen. Emme myöskään voi toimittaa tilauksia toistaiseksi Ahvenanmaan maakuntaan. 

21. Which countries do you deliver to?

At the moment we only deliver products to Finland.

22. Miten suurikokoiset tuotteet toimitetaan perille? 
Suurikokoiset ja erityisen painavat tuotteet toimitetaan aina suoraan kotiin. Jotkin isokokoiset tuotteet, jotka eivät sovi Postin Pakettiautomaattiin toimitetaan postitoimipaikkaan. Tuotteet on erikseen mainittu tuotesivulla

23. Miksi tilausta ei toimitettu? 
Ellei tilaus ole saapunut reilun viikon kuluessa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme viestilomakkeella. Jos olet tehnyt tilauksen sisäänkirjautuneena asiakkaana, voit tarkistaa tekemäsi tilauksen Omat tiedot –osiossa tilausten seurannassa. Muista kuitenkin kirjautua ensin sisään palveluun. 

24. Kuinka nopeasti tuote toimitetaan?

Toimitusaika on normaaliaikoina 2-7 arkipäivää, mutta ale ja kampanja-aikoina suuresta tilausmäärästä johtuen toimitukset voivat venyä. Tilaukset toimittaa joko Itella Oy tai Matkahuolto riippuen toimitustavan valinnasta. 

25. Miksi tilaukseni ei koskaan tullut perille, vaikka maksoin sen pankin maksujärjestelmän kautta? 

Palasitko maksamisen jälkeen Intersport verkkokaupan sivuille? Näin tulee tehdä, jotta tieto maksamisesta kulkisi meille. Kun maksu on onnistuneesti suoritettu niin saat tilausvahvistuksen. Se varmistaa, että tilauksesi on vastaanotettu. Jos et ole saanut tilaustasi vaikka rahat ovat menneet tililtäsi ota yhteyttä asiakaspalveluumme viestilomakkeella. Jos haluat selvittää, miten tilauksellesi on käynyt, verkkotunnuksia käyttävät asiakkaat voivat tarkistaa tilauksen Omat tiedot -osiossa.

 

Tilausseuranta

26. Mistä tiedän tilaukseni tulleen perille?

Saat matkapuhelimeesi tekstiviestinä ennakkoilmoituksen tilauksen saapumisesta, kun annat tilaustiedoissa matkapuhelinnumerosi. Ilmoitus kertoo, milloin ja mihin tilauksesi tulee. Säilytä ilmoitus puhelimessasi. Voit noutaa tilauksesi viestissä olevaa Postin tai Matkahuollon lähetystunnusta vastaan. Muista myös ottaa henkilötodistus mukaasi. 

Tätä Postin palvelua ei tarjota postinumeroalueilla 22100-22950 eikä prepaid-liittymiin

 

27. Miten voin seurata toimituksen etenemistä?

Tilauksia voi seurata keräyksestä kotiovelle asti Omat tilaukset -sivun kautta. Tuotteet toimitetaan lähimpään Postin tai Matkahuollon toimipaikkaan.

 

Palautus ja vaihto

 

28. Miten palautan tuotteen?

Kaikilla verkkokaupastamme tilatuilla tuotteilla on 14 vuorokauden palautusoikeus. Tuotteen voi palauttaa Intersport verkkokauppaan postitse asiakaspalautuksena.Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja se tulee lähettää takaisin myyntikelpoisessa alkuperäispakkauksessaan. Säilyttäkää siis tilauksen lähetyspakkaus tai paketoikaa tuote erilliseen lähetysmateriaaliin palautuksen yhteydessä.Asiakkaan toiveiden mukaan valmistetuilla tai muunnelluilla tuotteilla ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta. Tälläisiä tuotteita ovat esimerkiksi asiakkaiden toiveiden mukaan kaiverretut tuotteet ja sukset, joiden siteet on asennettu asiakkaiden antamien mittojen mukaan. 

Tuotetta ei voi vaihtaa toiseen tuotteeseen palautuksen yhteydessä. Palautusten yhteydessä tuotesettien ja -pakettien kaikki osat on palautettava. Mikäli tuotteessa on takuu, se on kerrottu tuotetiedoissa. 

Mikäli saamasi tuote on rikki tai viallinen tai olet saanut väärän tuotteen, voit lähettää sen asiakaspalautuksena varastollemme tutkittavaksi. Jos epäilet tuotteessa olevan valmistusvirheen pyydämme sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme.

Jos lähetät palautettavan tuotteen postitse, käytä tavallisen Postin pakettikortin sijasta ASIAKASPALAUTUS-osoitekorttia ja liitä pakkauslista mukaan lähetykseen. 

Kirjoita osoitteeksi:

ASIAKASPALAUTUS
Intersport Verkkokauppa 
Pakkahuoneenkatu 24
90100 Oulu

Intersport maksaa palautettavan tuotteen postituskulut, mikäli palautettava tuote on mahdollista toimittaa normaalina postipakettina tai kirjeenä ja paketti tai kirje on lähetetty Suomesta. Erikoiskuljetusyksikköinä toimitettujen tuotteiden kuljetusta ei hyvitetä, eikä paluukuljetusta makseta. Tällaisia tuotteita ovat esimerkiksi polkupyörät ja kuntolaitteet.



29. Miten maksut hyvitetään palautusten yhteydessä? 

1. Verkkomaksulla (pankkikortilla) tilatut tuotteet 
Jos palautat tuotteesi postitse, saat tuotteesta maksamasi hinnan suoraan pankkitilillesi. Muista ilmoittaa tilinumerosi palautuksen yhteydessä.

2. Luottokortilla tilatut tuotteet 
Jos tuotteet on tilattu luottokortilla, summa hyvitetään luottokorttitilillesi. Muista tarkistaa hyvitys tiliotteestasi. Postipalautuksissa hyvityksen näkyminen tiliotteella voi kestää jonkin aikaa. 

30. Voinko vaihtaa tuotteen toiseen?
Tuotteilla ei ole toistaiseksi maksutonta vaihto-oikeutta, vain 14 vuorokauden palautusoikeus. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja se tulee palauttaa alkuperäispakkauksessaan.

31. Millainen takuu tuotteilla on?

Lähtökohtaisesti tuotteilla on yhden vuoden materiaali- ja valmistusvirhetakuu. Tämä takuu ei kata normaalista kulumisesta aiheutunutta vikaa.



32. Virhe toiminnassa


Jos havaitset toistuvan virheen palvelussamme, ota yhteys asiakaspalveluumme.